ΜOONDOG

September 4, 2013 at 5:11 pm (Uncategorized)

Τέλος ενός ταξιδιού και η αρχή ενός επόμενου…

 

1148247_458962380869660_508016954_n

Περπατάω και εδώ είναι χειμώνας .Πριν από μήνες σκεφτόμουν να κάνω αυτό το ταξίδι με το ποδήλατο που έλεγα.Να πάρω μια σκηνή να ξεκινήσω από το σπίτι μου και να τερματίσω στην Ανταρκτική .Θέλει πολλά κότσια και κυρίως να ξεκαθαρίσω μέσα μου αν φεύγω επειδή δε αντέχω την πραγματικότητα ή φεύγω επειδή δε μπορώ να φτιάξω τη πραγματικότητα άρα πρέπει πρώτα να γίνω δυνατός.Φυσικά πρέπει να φροντίσω πολλά.Πόσα θα αφήσω πίσω σαν το ταξίδι στο παρελθόν που είναι μια άλλη κρυφή μου σκέψη ,αλλά αν ξαναγυρίσεις στο παρελθόν θα είσαι τυχερός να ξαναγνωρίσεις τις  κοπέλες σου ,τους φίλους και όλες τις  στιγμές που άξιζαν?Θα γίνουν όλα από  την αρχή  ή θα πέσεις πάλι στα ίδια ακριβώς πράγματα?.Θα ξαναβρεθείς πάλι σε εκείνο το λόφο που τον  έκανες σύνθημα που θα είναι για καιρό το σημείο μελλοντικής ευτυχίας ,θα ξαναβρείς ανοιχτά αμάξια ,θα νιώθεις άτρωτος  στις αποτυχίες  .θα είσαι  ναρκωμένος μετά από έντονο σεξ ,μπάσκετ με φίλους ,κηδείες ,συναυλίες που δε είχαν φωνητικά,δεν είχαν σκοπό και κυρίως κριτική.Οπως τα χρόνια για να πάρω τα πτυχία μου.το ξύλο που έπαιξα για την επιβίωση μου σε εκείνα τα στενά σοκάκια μιας άλλης πόλης μακρινής.Το ταξίδι για έναν απελπισμένο έρωτα,Της φάνηκαν λίγο.Γιαυτό την ξέχασα όταν ήρθε να μείνει απέναντι μου .Αλλαξα την ταυτότητα μου.Δεν είμαι αδύνατος και ανοιχτόχρωμος σαν ξένος τουρίστας πια .Γέμισα τατουάζ και άφησα την φυσική για να μορφοποιώ σίδερα.Μαστορεύω αμάξια και φυτεύω δέντρα.Εγινα hacker .Για να βρεθώ σε μια φυλακή και να παραβιάζω τις πόρτες τις .Διαβάζω Μπάροουζ και Μπέκετ .Αφησα τη ποίηση.τον Λειβαδίτη ,τον Καβάφη .τον Καβαδια.Τα βασικά δεν είναι όμορφα ,δεν είναι λογικά με την ευρεία έννοια.Είναι απλά η ζωή.Και έχει ενδιαφέρων παρόλα αυτά.

Δεν ξέρω ποια θα είναι τα επόμενα λοιπόν και τη στιγμή που θα αρχίσω πάλι το πετάλι .Προέχουν βασικότερα πράγματα.Είμαι από τους ανθρώπους που αν  ξεκινήσω θα έχω κάνει ήδη ενα μεγάλο μέρος της διαδρομής .Οπως και έγινε.Χρειάζομαι τροφή τώρα,νερό,να διορθώσω τους χάρτες ,ύπνο….

Δεν γράφω πια αύριο είναι μια άλλη μέρα.Απλά ξέρω ότι περνάει είναι δικό μου .Και αν θέλω να δώσω δε μπορεί να γίνει με τον τρόπο των άλλων.Πολύ καλός για την κακία  πολύ κακός για τη καλοσύνη μου είπαν από παλιά .Ευκολα στη κριτική και δύσκολα στην ουσία.Σκύλος στο φεγγάρι .τυφλός αλλά όχι μόνος .
4/9/2013 Παλιό υλικό για τις καινούργιες μου αλληλεπιδράσεις .

2 Comments

  1. ripage said,

    test

  2. ripage said,

    Reblogged this on Ripage Blog and commented:

Leave a Reply

