DARK PLANET

January 20, 2011 at 4:06 pm (Uncategorized)

1/2

Θα είμαστε στην ερημο με καταληψία από ερωτα ,επαγγελματικες αποτυχιες και μια εικόνα του κοσμου τοσο διαυγη που θα εναι σαν γυαλί.θα ειμαστε γυμνοι από τη μεση και πανω ,θα παιζουμε μουσικη στα χαμηλα των λοφων σκαρώνοντας ριμες για την καταγωγη των παραμυθιων ,την φαινομενική πραγματικοτητα του Ηρακλειτου και τις γυναίκες με τα πρασινα ματια που μας αφησαν πρωτες για να μην τις αφησουμε εμεις .Ενα φιδι βγαινει από το στομα και γινεται κισσός , μυριζει όμορφα βανιλια ,καφε και αλμύρα καθως σκαλιζω καινουργιες διαδρομες πανω μας.Νεα κυκλωματα ,άλλες αρμονικές τετοιες που ξυπναω με χαμογελο ,σκουντουφλωντας στα τυφλα απ τον ηλιο καθως μετεφερα το κρεβατι μου στην ακρη του γκρεμου ετοιμο να γκρεμιστει από ψηλα και να γινει κομματια .Γελαμε στραβα καθως σου μιλαω στην γλωσσα των βεδουινων και σε κοιταω ησυχα ,Από εδώ στη μεση του πουθενα σου ,φαινονται ομορφα μπαρακια ,λιμανια και γοτθικες εκκλησιες .Και εσυ το ίδιο .Μπαινεις μεσα σε ότι απόμεινε πια ,με την κιθαρα σου και αγριες ιστοριες μαχων και αίματος ,κλαιγοντας με διεστραμενες μελωδιες που παιζουν μονο σε μια συγκεκριμενη θέα.με λιγους φιλους και κρασι πολυ.Τις βαρέθηκες ή τις πρόδωσες.Το πραγμα παει όμως όπως πανε όλα στον κόσμο .Υπαρχουν όλα γιατι είναι στη φυση σου να τα πετυχεις.Καλα η κακά εινα εκει και δε θα εκφρασεις ποτε κριτική γιαυτα….
Θα ειμαι για παντα ασεβης και αδιάφορος σε όσους δε μπορουν να με κοιταξουν στα ματια ,σε οσους αντι να βαλουν τα κλαματα μπροστα μου ή εστω πισω μου φευγουν αλώβητοι.Σε οσους τελος παντως δε εχουν διαφορετικη αποψη από εμενα για το κενο μεταξυ μας , η δε τους νοιαζει και πολύ .Εμενα με νοιαζει .γιαυτο ειμαστε εδώ τοσο μακρια και τοσο αδυνατισμενοι πια αλλα σκληροι .Να βλέπουμε ηλιοβασιλεματα αφου μειναμε φτωχοι.Και δεν εννοώ λεφτα μωρο μου.γυμνια εσωτερικη .αν ηξερες θα ηξερα και εγω.
Κραταω ένα τιποτα στα χέρια μου από τοτε που καταλαβα τον εαυτο μου.Ομως επειδη είναι τιποτα ,μπορει να γινει και τα παντα .Αλλα αυτό δε το ξερεις και δε γινεται αλλιως σαυτόν τον κλειδωμενο κόσμο.Ειδικα αν εισαι τοσο δειλος.

2/2

Θέλω να είσαι όπως σε θέλω .Οπως σε φανταζομαι.Μακριά και κοντά.Μαγικά να πλησιάζεις και να απομακρυνεις τα δαχτυλα σου από πάνω μου.Θέλω ομως και να σε πληγωνω ,οταν ερχεσαι τα βραδια διπλα μου να σε διώχνω με ασχημα λογια .Να σου φωναζω πολυ και να ξαναγυριζεις .Δεξου το και θα ειναι παραμυθενια.Συνειδητοποιησε το και θα σε σκοτώσω.Θα σε προσφερω στη συνηθεια.Σε νορμες .με δωρακια ξαφνικα και τρελα παρτυ.Συναντησε με .Στην αλλη πλευρα ,Θα σου το λεω μεσα απο τα δοντια .
οι οροι μας ειναι σα τους καθρεφτες .η αληθεια ειναι η τομη της παραμορφωσης τους .οταν η εικονα καθαριζει για ενα sec ο κοσμος γινεται οπως ακριβως ειναι .Σιωπα και δε ξερεις τι ειναι πιο ομορφο το ψεμα ή η αληθεια.Δε μπορεις .εγω ναι .Γιατι ειμαι αδειος .Παντα

Leave a Reply

